Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 32538 original imperium

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 32538 ORIGINAL IMPERIUM

32538 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

32538

Wymagana ilość 2
średnica zewnętrzna [mm] 91
Specyfikacja IMPERGOM bearing
Średnica wewnętrzna [mm] 59
Masa [g] 80
Strona zabudowy Oś przednia
Grubość [mm] 12
nr EAN 8033989121666

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 32538 ORIGINAL IMPERIUM

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: VOLVO 740, 760, 940, 940 II, 960, 960 II, S90 I, V90 I, SAAB 900 II, 9-3, 9-5 2.0-3.0D 08.81-12.09

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 32538 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

Numery OE Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 32538 producenta ORIGINAL IMPERIUM

VOLVO

1273747, 3530341

SAAB

4246377, 4909701

numery OEM:
SAAB      4246377
SAAB      4909701
VOLVO      1273747
VOLVO      3530341

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 32538 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 32538 ORIGINAL IMPERIUM:

Witold, Ustrzyki Dolne
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, warszawa
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Magdalena, Pleszew
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).