Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 35056 original imperium

Mocowanie amortyzatora 35056 ORIGINAL IMPERIUM

35056 Mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

35056

Strona zabudowy Oś tylna
Masa [g] 436
nr EAN 8033989125817

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 35056 ORIGINAL IMPERIUM

Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P pasuje do: AUDI A4 B6, A4 B7, A6 ALLROAD C6, A6 C6, SEAT EXEO, EXEO ST 1.6-5.2 11.00-05.13

Mocowanie amortyzatora 35056 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Mocowanie amortyzatora 35056 producenta ORIGINAL IMPERIUM

AUDI

4F0513353B, 4F0513353C, 4F0513353D

SEAT

4F0513353B, 4F0513353C, 4F0513353D

numery OEM:
AUDI      4F0513353B
AUDI      4F0513353C
AUDI      4F0513353D
SEAT      4F0513353B
SEAT      4F0513353C
SEAT      4F0513353D
SKODA      4F0513353B
SKODA      4F0513353C
SKODA      4F0513353D
VOLKSWAGEN      4F0513353B
VOLKSWAGEN      4F0513353C
VOLKSWAGEN      4F0513353D

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 35056 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 35056 ORIGINAL IMPERIUM:

Andrzej, warszawa
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Ustrzyki Dolne
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Magdalena, Pleszew
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).