Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 35320 original imperium

Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 35320 ORIGINAL IMPERIUM

35320 Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
85.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

35320

Masa [g] 684
Wymagana ilość 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem kulkowym
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm] 14
średnica zewnętrzna [mm] 32
nr EAN 8033989127064

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 35320 ORIGINAL IMPERIUM

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem) pasuje do: BMW 3 (E30), 5 (E28), 5 (E34), 6 (E24), 7 (E32), Z1 1.6-3.5 12.77-07.96
numery OEM:
BMW      31331124508
BMW      31331139438
BMW      31331139452
zamienniki:
170 643
brak
SACHS
36-748-P
brak
BOGE
32-058-A
brak
BOGE
87-137-A
brak
BOGE
32-720-F
brak
BOGE
27-079-0
brak
BOGE
27-079-F
brak
BOGE
32-967-F
brak
BOGE
32-B84-F
brak
BOGE
32-836-0
brak
BOGE
32-839-F
brak
BOGE
36-747-A
brak
BOGE
36-C43-A
brak
BOGE
36-676-F
brak
BOGE
32-979-A
brak
BOGE
F8-5877
brak
OPTIMAL
32-939-1
brak
BOGE
32-939-F
brak
BOGE
12599
brak
FEBI BILSTEIN
12604
brak
FEBI BILSTEIN
21144
brak
FEBI BILSTEIN
5131
brak
BIRTH

Zastosowanie Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 35320 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 35320 ORIGINAL IMPERIUM:

2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).