Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 35338 original imperium

Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 35338 ORIGINAL IMPERIUM

35338 Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
70.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

35338

Strona zabudowy Oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem kulkowym
Wymagana ilość 2
Masa [g] 523
średnica zewnętrzna [mm] 128
nr EAN 8033989127248

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 35338 ORIGINAL IMPERIUM

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem) pasuje do: BMW 1 (E81), 1 (E82), 1 (E87), 1 (E88), 3 (E46), 3 (E90), 3 (E91), 5 (E39), 5 (E60), 5 (E61), 6 (E63), 6 (E64) 1.6-4.8 09.95-06.15
numery OEM:
BMW      31331094616
BMW      31336752735
BMW      31336760943
BMW      31336769582
BMW      31336770568
BMW      31352241445
BMW      31352284023

Zastosowanie Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 35338 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 35338 ORIGINAL IMPERIUM:

2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).