Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 35624 original imperium

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 35624 ORIGINAL IMPERIUM

35624 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
49.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

35624

średnica zewnętrzna [mm] 107
Specyfikacja IMPERGOM bearing
Średnica wewnętrzna [mm] 35
Masa [g] 395
Strona zabudowy Oś przednia
Wymagana ilość 2
Grubość [mm] 37
nr EAN 8033989129211

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 35624 ORIGINAL IMPERIUM

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L pasuje do: FORD MONDEO III, TOURNEO CONNECT, TRANSIT CONNECT; JAGUAR X-TYPE I 1.8-3.0 10.00-12.13
numery OEM:
FORD      1115177
FORD      1S713K099AD
FORD      1S7W3K099AE
FORD      4363242
FORD      4986166
JAGUAR      C2S30556

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 35624 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 35624 ORIGINAL IMPERIUM:

2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).