Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » skrzynia biegów » skrzynia biegów manualna » poduszka skrzyni biegów » 35669 original imperium

Mocowanie, manualna skrzynia biegów 35669 ORIGINAL IMPERIUM

35669 Mocowanie, manualna skrzynia biegów ORIGINAL IMPERIUM
original imperium 35669
Mocowanie, manualna skrzynia biegów 35669
35669
original imperium 35669 Mocowanie, manualna skrzynia biegów
Mocowanie, manualna skrzynia biegów 35669 original imperium
Mocowanie, manualna skrzynia biegów 35669 original imperium

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

35669

dla numeru OE 1322569
Strona zabudowy z tyłu
Masa [g] 782
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
nr EAN 8033989129662

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie, manualna skrzynia biegów 35669 ORIGINAL IMPERIUM

Poduszka silnika wewnątrz/z tyłu, oprawa skrzyni biegów, gumowo-metalowa pasuje do: FORD C-MAX, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS II/KOMBI 1.4-2.5 10.03-09.12
numery OEM:
FORD      1322569
FORD      4M516P093FA

Zastosowanie Mocowanie, manualna skrzynia biegów 35669 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Poduszka skrzyni biegów


Poduszki to ważne elementy układu przeniesienia napędu. Te niewielkie gumowo-stalowe części odpowiadają za tłumienie drgań powstałych w czasie pracy. Poduszka skrzyni biegów zapewnia komfort podczas zmiany przełożeń oraz chroni przekładnię przed skutkami jazdy, bo nierównej nawierzchni.

Producenci poduszek nie podają limitu kilometrów, po jakim należałoby tę część wymienić. Zależy to w dużym stopniu od warunków, w jakich użytkowany jest pojazdy oraz od indywidualnego stylu jazdy.

W przypadku manualnych skrzyń biegów zużycie objawia się utrudnionym przełączaniem przełożeń i pojawieniem się irytujących stuków dochodzących z okolicy skrzyni. Występują one zwłaszcza podczas jazdy po nierównościach.

W skrzyniach automatycznych stuki pojawiają się w momencie zmiany położenia dźwigni z pozycji "D" na "R". Istnieje prosty sposób na zbadanie stanu poduszki. Podczas pracy silnika na biegu jałowym, wystarczy przyłożyć dłoń do drążka zmiany biegów. Jeśli drgania są wyczuwalne, prawdopodobnie trzeba już myśleć o wymianie kompletu poduszek. W najgorszym razie drgania dźwigni są tak silne, że z łatwością można je zaobserwować gołym okiem. Wówczas należy jak najszybciej dokonać wymiany. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia delikatnych komponentów skrzyni biegów.