Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 35675 original imperium

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 35675 ORIGINAL IMPERIUM

35675 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

35675

Specyfikacja IMPERGOM bearing
Strona zabudowy Oś przednia
Numer komponentu 1
dla numeru OE 1223835
Masa [g] 239
nr EAN 8033989129723

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 35675 ORIGINAL IMPERIUM

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 I, S40 II, V40, V50, XC40, FORD C-MAX, C-MAX II, FOCUS C-MAX, FOCUS I, FOCUS II, FOCUS III 1.0-Electric 10.98-
numery OEM:
FORD      1223835
FORD      1250820
FORD      1255350
FORD      1508111
FORD      1674672
FORD      1695818
FORD      1783331
FORD      1787358
FORD      1820399
FORD      1907038
FORD      2084212
FORD      3M513K099AA
FORD      3M513K099AB
FORD      3M513K099AC
FORD      3M513K099AD
FORD      3M515E211ND
FORD      9M513K099AA
FORD      9M513K099AB
FORD      B39D3438XA
FORD      DV613K099AB
FORD      DV613K099AC
FORD      DV613K099AD
FORD      DV613K099AE
FORD      DV613K099AF
MAZDA      BBM23438X
MAZDA      BP4K3438XA
MAZDA      BP4K3438XB
MAZDA      BP4K34XB
VOLVO      30639948
VOLVO      30666530
VOLVO      31262470
VOLVO      31451587
VOLVO      31681448
VOLVO      32221148

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 35675 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 35675 ORIGINAL IMPERIUM:

Witold, Ustrzyki Dolne
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Magdalena, Pleszew
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, warszawa
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).