Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 35741 original imperium

Mocowanie amortyzatora 35741 ORIGINAL IMPERIUM

35741 Mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

35741

Strona zabudowy góra
Masa [g] 189
Strona zabudowy Oś przednia
Wymagana ilość 2
Grubość [mm] 86
Średnica wewnętrzna [mm] 16
średnica zewnętrzna [mm] 32
nr EAN 8033989130224

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 35741 ORIGINAL IMPERIUM

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: MERCEDES SPRINTER 2-T (B901, B902), SPRINTER 3-T (B903), SPRINTER 4-T (B904), SPRINTER 5-T (B905), BMW 7 (E32) 2.1D-Electric 06.86-07.06
numery OEM:
AUDI      2D0407183
AUDI      2D0407183SK
CHRYSLER      05118718AA
MERCEDES-BENZ      9013230085
MERCEDES-BENZ      A9013230085
SEAT      2D0407183
SEAT      2D0407183SK
SKODA      2D0407183
SKODA      2D0407183SK
VOLKSWAGEN      2D0407183
VOLKSWAGEN      2D0407183SK

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 35741 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 35741 ORIGINAL IMPERIUM:

Andrzej, warszawa
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Magdalena, Pleszew
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Ustrzyki Dolne
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).