Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 37248 original imperium

Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 37248 ORIGINAL IMPERIUM

37248 Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
 

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

37248

Specyfikacja IMPERGOM bearing
Strona zabudowy Oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem kulkowym
Masa [g] 1123
nr EAN 8033989137759

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 37248 ORIGINAL IMPERIUM

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem) pasuje do: AUDI A3, Q3, TT; SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III; SKODA OCTAVIA I, OCTAVIA II, SUPERB II, YETI; VW BEETLE 1.2-3.6 02.03-07.19
numery OEM:
AUDI      1K0412331B
AUDI      1K0412331BS1
AUDI      1K0412331C
AUDI      6N0412249B
AUDI      6N0412249C
AUDI      6N0412249D
AUDI      6N0412249E
SEAT      1K0412331B
SEAT      1K0412331BS1
SEAT      1K0412331C
SEAT      6N0412249B
SEAT      6N0412249C
SEAT      6N0412249D
SEAT      6N0412249E
SKODA      1K0412331B
SKODA      1K0412331BS1
SKODA      1K0412331C
SKODA      6N0412249B
SKODA      6N0412249C
SKODA      6N0412249D
SKODA      6N0412249E
VOLKSWAGEN      1K0412331B
VOLKSWAGEN      1K0412331BS1
VOLKSWAGEN      1K0412331C
VOLKSWAGEN      6N0412249B
VOLKSWAGEN      6N0412249C
VOLKSWAGEN      6N0412249D
VOLKSWAGEN      6N0412249E

Zastosowanie Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 37248 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 37248 ORIGINAL IMPERIUM:

2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).