Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 37256 original imperium

Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 37256 ORIGINAL IMPERIUM

37256 Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
 

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

37256

Masa [g] 380
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 8033989137834

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 37256 ORIGINAL IMPERIUM

Zestaw montażowy amortyzatora tył pasuje do: VW CORRADO, GOLF II, GOLF III, GOLF IV, JETTA II, VENTO 1.0-2.0 08.83-06.02
numery OEM:
AUDI      191512131
AUDI      191512131B
AUDI      191512131BS
AUDI      191512131BS2
AUDI      191512333
AUDI      191512335
AUDI      191513425
SEAT      191512131
SEAT      191512131B
SEAT      191512131BS
SEAT      191512131BS2
SEAT      191512333
SEAT      191512335
SEAT      191513425
SKODA      191512131
SKODA      191512131B
SKODA      191512131BS
SKODA      191512131BS2
SKODA      191512333
SKODA      191512335
SKODA      191513425
VOLKSWAGEN      191512131
VOLKSWAGEN      191512131B
VOLKSWAGEN      191512131BS
VOLKSWAGEN      191512131BS2
VOLKSWAGEN      191512333
VOLKSWAGEN      191512335
VOLKSWAGEN      191513425

Zastosowanie Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 37256 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 37256 ORIGINAL IMPERIUM:

2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).