Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 37487/2 original imperium

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 37487/2 ORIGINAL IMPERIUM

37487/2 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
 

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

37487/2

Ilość na oś 1
Specyfikacja SKF bearing
Strona zabudowy Oś przednia
Masa [g] 674
nr EAN 8033989188690

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 37487/2 ORIGINAL IMPERIUM

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: AUDI A2, A3, Q3, TT; SEAT ALTEA, ALTEA XL, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, IBIZA III, LEON, TOLEDO III; SKODA FABIA I 1.0-3.6 02.93-07.19
numery OEM:
AUDI      6N0412249B
AUDI      6N0412249C
AUDI      6N0412249D
AUDI      6N0412249E
SEAT      6N0412249B
SEAT      6N0412249C
SEAT      6N0412249D
SEAT      6N0412249E
SKODA      6N0412249B
SKODA      6N0412249C
SKODA      6N0412249D
SKODA      6N0412249E
VOLKSWAGEN      6N0412249B
VOLKSWAGEN      6N0412249C
VOLKSWAGEN      6N0412249D
VOLKSWAGEN      6N0412249E

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 37487/2 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 37487/2 ORIGINAL IMPERIUM:

2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).