Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » AB5110 payen (federal mogul)

Uszczelka, głowica cylindrów AB5110 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

AB5110 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen AB5110
Uszczelka, głowica cylindrów AB5110
AB5110
payen AB5110 Uszczelka, głowica cylindrów

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

AB5110

Grubość [mm]:1.500
Rodzaj uszczelnienia:uszczelka metalowo-włóknowa
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu):HBS011

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez AB5111

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów AB5110 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 1,5mm) pasuje do: IVECO DAILY II, RVI B, MESSENGER, FIAT DUCATO, RENAULT MASTER I 2.4D/2.5D 04.86-04.02
numery OEM:
FIAT      7701040490
FIAT      98445099
FIAT      98448817

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów AB5110 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.