Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » AB5330 payen (federal mogul)

Uszczelka, głowica cylindrów AB5330 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

AB5330 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen AB5330
Uszczelka, głowica cylindrów AB5330
99.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AB5330

Ilość zębów 5
Grubość [mm] 1,420
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) HBS243
nr EAN 4044197000777

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów AB5330 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 1,42mm) pasuje do: FORD C-MAX, FIESTA IV, FIESTA/HATCHBACK, FIESTA/MINIVAN, FOCUS C-MAX, FOCUS I, FOCUS II, FOCUS I/KOMBI, GALAXY II, MONDEO IV 1.8D 08.98-06.15

Uszczelka, głowica cylindrów AB5330 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Uszczelka, głowica cylindrów AB5330 producenta PAYEN (FEDERAL MOGUL)

FORD

XS4Q6051DD, 1S4Q6051KB, 1131834, 1S4Q6051KA, 1477472, 1105920

numery OEM:
FORD      XS4Q6051DD
FORD      1S4Q6051KB
FORD      1131834
FORD      1S4Q6051KA
FORD      1477472
FORD      1105920

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów AB5330 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.