Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Infiniti J30 3.0 (1992.01-1997.12) 213km » AB5340 payen (federal mogul)
wybrany samochód: 
Infiniti J30 3.0 (1992.01-1997.12) 213km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelka, głowica cylindrów AB5340 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

AB5340 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen AB5340
Uszczelka, głowica cylindrów AB5340

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

AB5340

Status produktu: Normalny
Ilość zębów6
Grubość [mm]1,470
Rodzaj uszczelnieniauszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu)HBS243
nr EAN4044197000784

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów AB5340 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 1,47mm) pasuje do: FORD C-MAX, FIESTA IV, FIESTA/HATCHBACK, FIESTA/MINIVAN, FOCUS C-MAX, FOCUS I, FOCUS II, FOCUS I/KOMBI, GALAXY II, MONDEO IV 1.8D 08.98-06.15
numery OEM:
FORD      1131835
FORD      1477473
FORD      1S4Q6051LA
FORD      1S4Q6051LB
FORD      XS4Q6051ED

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów AB5340 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.