Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Renault SCÉNIC II (JM0/1_) 1.6 16V (JM1R) (2005.10-2008.11) 112km » AB5400 payen (federal mogul)
wybrany samochód: 
Renault Scénic Ii (jm0/1_) 1.6 16v (jm1r) (2005.10-2008.11) 112km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelka, głowica cylindrów AB5400 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

AB5400 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen AB5400
Uszczelka, głowica cylindrów AB5400

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

AB5400

Status produktu: Normalny
Rodzaj uszczelnieniauszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu)HBS305
nr EAN4044197051434

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów AB5400 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 1mm) pasuje do: LAND ROVER DISCOVERY I; MG MAESTRO; ROVER 200, 200 II, 400, 400 II, 600 I, 800, MONTEGO, MONTEGO ESTATE 2.0 02.85-03.00
numery OEM:
ROVER      GUG702580HG
ROVER      LVB101000
zamienniki:

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów AB5400 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.