Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Maybach 57 (W240) 5.5 (240.078) (2002.09-2012.12) 551km » AB5701 payen (federal mogul)
wybrany samochód: 
Maybach 57 (w240) 5.5 (240.078) (2002.09-2012.12) 551km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelka, głowica cylindrów AB5701 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

AB5701 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

AB5701

Status produktu: Normalny
Rodzaj uszczelnieniauszczelka z warstwą metalową

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów AB5701 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 0,65mm) pasuje do: AGRIFULL pasuje do: AUDI A2, SEAT ALTEA, ALTEA XL, AROSA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, IBIZA III, IBIZA IV 1.4/1.4LPG 09.96-05.15
numery OEM:
SKODA      036 103 383 AL
VOLKSWAGEN      036103383AJ
VOLKSWAGEN      036103383AL
VOLKSWAGEN      036103383AM
VOLKSWAGEN      036103383Q

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów AB5701 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.