Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » AC5360 payen (federal mogul)

Uszczelka, głowica cylindrów AC5360 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

AC5360 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

AC5360

Strona zabudowy z lewej
Grubość [mm] 1,74
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
do cylindra silnika 5-8
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) HBS519

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów AC5360 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów L (gr.: 1,74mm) pasuje do: BMW 5 (E39), 7 (E38), 8 (E31), X5 (E53); LAND ROVER RANGE ROVER III 4.4 02.96-08.05
numery OEM:
BMW      11121433477
BMW      1433477
ROVER      LVB000360

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów AC5360 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.