Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » AC5940 payen (federal mogul)

Uszczelka, głowica cylindrów AC5940 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

AC5940 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

AC5940

Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów AC5940 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 0,5mm) pasuje do: VOLVO C30, S40 II, V50, FORD C-MAX, FOCUS C-MAX, FOCUS II, MONDEO III, MAZDA 5, 6, MX-5 III 1.8/1.8ALK 10.00-12.14
numery OEM:
FORD      1119194
FORD      1122617
FORD      1302345
FORD      1S7G6051AG
FORD      1S7G6051BE
FORD      1S7G6051BF
FORD      1S7G6051BG

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów AC5940 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.