Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » AD5190 payen (federal mogul)

Uszczelka, głowica cylindrów AD5190 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

AD5190 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen AD5190
Uszczelka, głowica cylindrów AD5190
AD5190
payen AD5190 Uszczelka, głowica cylindrów

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

AD5190

Rodzaj uszczelnienia uszczelka metalowo-włóknowa
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) HBS119

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów AD5190 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 1,8mm) pasuje do: RENAULT ESPACE III, LAGUNA I, SAFRANE II 2.2D 03.96-03.01

Uszczelka, głowica cylindrów AD5190 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

Numery OE Uszczelka, głowica cylindrów AD5190 producenta PAYEN (FEDERAL MOGUL)

RENAULT

7700672860E, 7700872860

numery OEM:
RENAULT      7700872860
RENAULT      7700672860E

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów AD5190 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.