Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » AE5320 payen (federal mogul)

Uszczelka, głowica cylindrów AE5320 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

AE5320 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen AE5320
Uszczelka, głowica cylindrów AE5320
AE5320

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

AE5320

Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) HBS031

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów AE5320 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 0,7mm) pasuje do: FORD COUGAR, FOCUS I, MAVERICK, MONDEO II, MAZDA TRIBUTE 2.0 08.96-
numery OEM:
MAZDA      YF0910271B
FORD      XS7Z6051DA
FORD      XS7G6051C1C
FORD      1308385

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów AE5320 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.