Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » AH6600 payen (federal mogul)

Uszczelka, głowica cylindrów AH6600 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

AH6600 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

AH6600

Grubość [mm] 1,45
Ilość wycięć/otworów 5
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) HBS359
nr EAN 4044197658053

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów AH6600 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 1,45mm) pasuje do: CITROEN C1, C2, C2 ENTERPRISE, C3 I, C3 II, C3 PLURIEL, NEMO, NEMO/MINIVAN, XSARA, FORD FIESTA, FIESTA V, FIESTA VI, FUSION, MAZDA 2 1.4D 09.01-
numery OEM:
CITROËN      9651364180
FORD      1146053
FORD      2S6Q6051EA
MAZDA      Y401-10-2H1
PEUGEOT      0209AH
PEUGEOT      9651364180
TOYOTA      SU001-00497

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów AH6600 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.