Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » AY400 payen (federal mogul)

Uszczelka, głowica cylindrów AY400 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

AY400 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen AY400
Uszczelka, głowica cylindrów AY400
230.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AY400

Grubość [mm] 1,420
Ilość wycięć/otworów 0
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów AY400 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 1,42mm) pasuje do: CHRYSLER GRAND VOYAGER III, VOYAGER II, VOYAGER III DODGE CARAVAN, RAM FORD SCORPIO I, SCORPIO II JEEP CHEROKEE 2.5D 01.88-10.02

Uszczelka, głowica cylindrów AY400 ma zastosowanie do modeli samochodów

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

ROVER

75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Uszczelka, głowica cylindrów AY400 producenta PAYEN (FEDERAL MOGUL)

ALFA ROMEO

22022080F

FORD

1050369, 22022072F, V97DD6051AA

OPEL

607493

numery OEM:
ALFA ROMEO      22022080F
FORD      1050369
FORD      22022072F
FORD      V97DD6051AA
OPEL      607 493

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów AY400 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.