Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » AY420 payen (federal mogul)

Uszczelka, głowica cylindrów AY420 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

AY420 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen AY420
247.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

AY420

Grubość [mm] 1,620
Ilość wycięć/otworów 1
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów AY420 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 1,62mm) pasuje do: CHRYSLER GRAND VOYAGER III, VOYAGER II, VOYAGER III; DODGE CARAVAN; FORD SCORPIO I, SCORPIO II; JEEP CHEROKEE, GRAND CHEROKEE I 2.5D 01.92-09.01
numery OEM:
ALFA ROMEO      22022074F
ALFA ROMEO      22022082F
FORD      1050371
FORD      V97DD6051BA
OPEL      56 07 431

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów AY420 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.