Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » BE580 payen (federal mogul)

Uszczelka, głowica cylindrów BE580 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

BE580 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen BE580
Uszczelka, głowica cylindrów BE580
BE580
payen BE580 Uszczelka, głowica cylindrów
Uszczelka, głowica cylindrów BE580 payen
Uszczelka, głowica cylindrów BE580 payen

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

BE580

Grubość [mm] 1,350
Rodzaj uszczelnienia uszczelka metalowo-włóknowa
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) HBS011

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów BE580 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 1,7mm) pasuje do: IVECO DAILY I, RVI B, ALFA ROMEO AR 6, AR 8, FIAT 131, 132, ARGENTA, CAMPAGNOLA, DUCATO, RENAULT MASTER I, TRAFIC, SEAT 131 2.4D/2.5D 06.74-07.98
numery OEM:
ALFA ROMEO      5891282
IVECO      3210061
IVECO      3214139
IVECO      4731124
IVECO      4741124
IVECO      4741822
IVECO      8096764
IVECO      98480250
RENAULT      7701026263
RENAULT      7701038871

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów BE580 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.