Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » BH680 payen (federal mogul)

Uszczelka, głowica cylindrów BH680 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

BH680 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen BH680
67.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

BH680

Grubość [mm] 1,200
Rodzaj uszczelnienia uszczelka metalowo-włóknowa
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) HBS104

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów BH680 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 1,2mm) pasuje do: DACIA 1100, RENAULT 10, 11, 4, 4/MINIVAN, 5, 6, 8, 9, CLIO I, RAPID/MINIVAN, RODEO 5, SUPER 5 1.0/1.1 11.62-09.98

Uszczelka, głowica cylindrów BH680 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

Numery OE Uszczelka, głowica cylindrów BH680 producenta PAYEN (FEDERAL MOGUL)

RENAULT

7701349330, 7700616154, 7700519829, 7700734646, 7701348097, 855483900, 7701418097, 7701348002, 7700696484, 7700622018, 7700518676, 7700680688, 428449300

numery OEM:
DAF      702673237
RENAULT      428449300
RENAULT      7700518676
RENAULT      7700519829
RENAULT      7700616154
RENAULT      7700622018
RENAULT      7700680688
RENAULT      7700696484
RENAULT      7700734646
RENAULT      7701348002
RENAULT      7701348097
RENAULT      7701349330
RENAULT      7701418097
RENAULT      855483900

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów BH680 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.