Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » BJ440 payen (federal mogul)

Uszczelka, głowica cylindrów BJ440 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

BJ440 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen BJ440
Uszczelka, głowica cylindrów BJ440
BJ440
payen BJ440 Uszczelka, głowica cylindrów

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

BJ440

Rodzaj uszczelnienia uszczelka metalowo-włóknowa
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) HBS001

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów BJ440 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 1,8mm) pasuje do: CHERY COWIN, FENGYUN, FORD ESCORT III, ESCORT III EXPRESS, ESCORT IV, ESCORT IV EXPRESS, ESCORT V, FIESTA II, FIESTA III 1.3/1.6 09.80-05.10
numery OEM:
FORD      1649205
FORD      6087166
FORD      6088343
FORD      6107901
FORD      6132943
FORD      6136076
FORD      6136909
FORD      6772502
FORD      6918549
FORD      81SM6051R1C
FORD      81SM6051R2D
FORD      81SM6051R3
FORD      81SM6051R3C
FORD      81SM6051R3D
FORD      81SM6051R3E
FORD      83SM6051A3B
FORD      86SM6051A3A
FORD      86SM6051A3C
FORD      92SM6051BA
FORD      92SM6051BB
FORD      E7EE6051C7B

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów BJ440 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.