Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » BK470 payen (federal mogul)

Uszczelka, głowica cylindrów BK470 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

BK470 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen BK470
Uszczelka, głowica cylindrów BK470
BK470
payen BK470 Uszczelka, głowica cylindrów

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

BK470

Rodzaj uszczelnienia uszczelka metalowo-włóknowa
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) HBS002

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów BK470 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 1,3mm) pasuje do: OPEL ASCONA B, ASCONA C, CORSA A, CORSA A TR, CORSA A/HATCHBACK, CORSA B, KADETT D, KADETT E, KADETT E COMBO, KADETT E/KOMBI 1.3 03.79-08.02
numery OEM:
OPEL      607401
OPEL      607415
OPEL      607626
OPEL      607990
OPEL      90076934
OPEL      90200742
OPEL      90200743
OPEL      90200744
OPEL      90200745
OPEL      90231792
OPEL      90284658
OPEL      90398046
OPEL      90409679

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów BK470 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.