Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » BL910 payen (federal mogul)

Uszczelka, głowica cylindrów BL910 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

BL910 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen BL910
Uszczelka, głowica cylindrów BL910
BL910
payen BL910 Uszczelka, głowica cylindrów

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

BL910

Grubość [mm] 1,200
Rodzaj uszczelnienia uszczelka metalowo-włóknowa
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) HBS244

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów BL910 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 1,2mm) pasuje do: VOLVO 340-360, 440, 460, 480, RENAULT 11, 19 I, 19 I CHAMADE, 19 II, 19 II CHAMADE, 21, 9, SUPER 5, TRAFIC 1.7 10.83-12.96
numery OEM:
VOLVO      3383442
VOLVO      33443037
VOLVO      33420886
VOLVO      3342088
RENAULT      7700851083
RENAULT      7700732419
RENAULT      7700713860

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów BL910 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.