Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » BP800 payen (federal mogul)

Uszczelka, głowica cylindrów BP800 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

BP800 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen BP800
Uszczelka, głowica cylindrów BP800
 

    Ocena:
numer części:

BP800

Rodzaj uszczelnienia uszczelka metalowo-włóknowa

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów BP800 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 1,3mm) pasuje do: CHEVROLET AVEO / KALOS; DAEWOO 1.5I, CIELO, CIELO LOAD RUNNER, KALOS, LUBLIN II, NEXIA; OPEL ASCONA C, ASTRA F, ASTRA F CLASSIC 1.4-2.4D 09.86-
numery OEM:
OPEL      5607408
OPEL      607416
OPEL      607988
OPEL      90215026
OPEL      90233720
OPEL      90398048
OPEL      90509714

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów BP800 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.