Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » BR510 payen (federal mogul)

Uszczelka, głowica cylindrów BR510 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

BR510 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen BR510
Uszczelka, głowica cylindrów BR510
BR510
payen BR510 Uszczelka, głowica cylindrów

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

BR510

Grubość [mm] 1,440
Rodzaj uszczelnienia uszczelka metalowo-włóknowa

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów BR510 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 1,44mm) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, BX, EVASION, VISA, XANTIA, XSARA, ZX, FIAT ULYSSE, PEUGEOT 205 I, 205 II, 305 II 1.6/1.8/1.9 10.82-10.04
numery OEM:
CITROËN      0209.35
CITROËN      0209.L3
CITROËN      0209.L8
CITROËN      3310742
CITROËN      91538612
CITROËN      9456002680
CITROËN      9600897480
PEUGEOT      0209.20
PEUGEOT      0209.35
PEUGEOT      0209.L3

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów BR510 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.