Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » BV700 payen (federal mogul)

Uszczelka, głowica cylindrów BV700 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

BV700 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen BV700
Uszczelka, głowica cylindrów BV700
BV700
payen BV700 Uszczelka, głowica cylindrów
Uszczelka, głowica cylindrów BV700 payen
Uszczelka, głowica cylindrów BV700 payen
96.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

BV700

Grubość [mm] 1,850
Ilość wycięć/otworów 2
Rodzaj uszczelnienia uszczelka metalowo-włóknowa
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) HBS095

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów BV700 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 1,85mm) pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 155, AR 6, CITROEN C25, FIAT BRAVA, BRAVO I, DUCATO, DUNA, ELBA, FIORINO, FIORINO/MINIVAN, PALIO 1.7D/1.9D 10.79-

Uszczelka, głowica cylindrów BV700 ma zastosowanie do modeli samochodów

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Uszczelka, głowica cylindrów BV700 producenta PAYEN (FEDERAL MOGUL)

ALFA ROMEO

60814221

FIAT

46431641, 60812123, 7564652, 7659104, 7759148

numery OEM:
ALFA ROMEO      60814221
FIAT      46431641
FIAT      60812123
FIAT      7564652
FIAT      7659104
FIAT      7759148

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów BV700 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.