Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Iveco S-WAY AS440S53TP (2019-???) 530km » BX720 payen (federal mogul)
wybrany samochód: 
Iveco S-way As440s53tp (2019-???) 530km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelka, głowica cylindrów BX720 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

BX720 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen BX720
Uszczelka, głowica cylindrów BX720
BX720
payen BX720 Uszczelka, głowica cylindrów

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

BX720

Status produktu: Normalny
Grubość [mm]1,350
Rodzaj uszczelnieniauszczelka metalowo-włóknowa

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów BX720 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 1,35mm) pasuje do: DACIA SOLENZA, SUPERNOVA, RENAULT 19 I, 19 II, 19 II CHAMADE, CLIO I, CLIO II, KANGOO, KANGOO EXPRESS, MEGANE I, MEGANE I CLASSIC 1.2/1.4 01.88-
numery OEM:
RENAULT      7700872030

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów BX720 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.