Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » BY270 payen (federal mogul)

Uszczelka, głowica cylindrów BY270 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

BY270 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen BY270
Uszczelka, głowica cylindrów BY270

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

BY270

Rodzaj uszczelnienia uszczelka metalowo-włóknowa
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) HBS164

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów BY270 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów L/P pasuje do: OPEL CALIBRA A, OMEGA B, VECTRA A, VECTRA B; SAAB 900 II 2.5 02.93-09.00
numery OEM:
OPEL      90443459
OPEL      608632
OPEL      09129105
SAAB      4770293
SAAB      4770290
OPEL      90410754
VOLVO      859093
SAAB      4773487
OPEL      608807
OPEL      09119338

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów BY270 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.