Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » DW170 payen (federal mogul)

Zestaw uszczelek, głowica cylindrów DW170 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

DW170 Zestaw uszczelek, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen DW170
Zestaw uszczelek, głowica cylindrów DW170
DW170
payen DW170 Zestaw uszczelek, głowica cylindrów
Zestaw uszczelek, głowica cylindrów DW170 payen
Zestaw uszczelek, głowica cylindrów DW170 payen
Zestaw uszczelek, głowica cylindrów DW170 payen
Zestaw uszczelek, głowica cylindrów DW170 payen
Zestaw uszczelek, głowica cylindrów DW170 payen
Zestaw uszczelek, głowica cylindrów DW170 payen
Zestaw uszczelek, głowica cylindrów DW170 payen
Zestaw uszczelek, głowica cylindrów DW170 payen
Zestaw uszczelek, głowica cylindrów DW170 payen
Zestaw uszczelek, głowica cylindrów DW170 payen
Zestaw uszczelek, głowica cylindrów DW170 payen

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

DW170

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelką głowicy cylindra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw uszczelek, głowica cylindrów DW170 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Kompletny zestaw uszczelek silnika (góra) pasuje do: OPEL COMBO/MINIVAN, CORSA A, CORSA A TR, CORSA A/HATCHBACK, CORSA B, CORSA B/HATCHBACK 1.2 09.89-12.01
numery OEM:
OPEL      1606701
OPEL      90392751

Zastosowanie Zestaw uszczelek, głowica cylindrów DW170 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.