Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka pokrywy zaworów » HM5294 payen (federal mogul)

Zestaw uszczelek, pokrywa głowicy cylindra HM5294 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

HM5294 Zestaw uszczelek, pokrywa głowicy cylindra PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen HM5294
Zestaw uszczelek, pokrywa głowicy cylindra HM5294
HM5294
57.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

HM5294

Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw uszczelek, pokrywa głowicy cylindra HM5294 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Zestaw uszczelek pokrywy zaworów L/P pasuje do: CHEVROLET CAPTIVA, OPEL CALIBRA A, OMEGA B, SIGNUM, SINTRA, VECTRA A, VECTRA B, VECTRA C, VECTRA C GTS, SAAB 900 II, 9000 2.5-3.2 02.93-

Zestaw uszczelek, pokrywa głowicy cylindra HM5294 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Zestaw uszczelek, pokrywa głowicy cylindra HM5294 producenta PAYEN (FEDERAL MOGUL)

OPEL

607642, 607645, 90486975

numery OEM:
OPEL      607642
OPEL      607645
OPEL      90486975
VAUXHALL      607642

Zastosowanie Zestaw uszczelek, pokrywa głowicy cylindra HM5294 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pokrywy głowicy


Jeśli uszczelka pokrywy zaworów, która uległa zużyciu nie zostanie w porę wymieniona na nową, może doprowadzić to do zaburzenia procesu spalania, szybszego zużycia komponentów lub nieprawidłowej pracy jednostki napędowej. Wszystko to jest efektem obniżania się poziomu oleju. Warto więc dmuchać na zimne i posiadać zapasową uszczelkę przeznaczoną do samochodu, jakim się poruszamy. Pamiętajmy przy tym, że wymiana uszczelki pokrywy głowicy nie jest sprawą skomplikowaną i drogą, nie zajmuje też wiele czasu.

Uszczelka zabezpiecza miejsce styku mechanizmu sterowania zaworami z pokrywą zaworów. Dzięki szczelnemu połączeniu olej nie wydostaje się na zewnątrz. Uszczelniacze produkuje się najczęściej z gumy, rzadziej z korka. Z tego względu, elementy te wskutek oddziaływania na nie ekstremalnie wysokiej temperatury z czasem ulegają zużyciu.

Obserwuje się wówczas wycieki w górnej części jednostki napędowej. Jeśli silnik "poci się", uszczelkę należy natychmiast wymienić, pamiętając jednocześnie, że po wymianie trzeba skontrolować i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w silniku.

Czynnikiem stojącym za zużyciem uszczelek pokrywy zaworów jest przede wszystkim wysoka temperatura oraz czas. Wszystkie materiały, zwłaszcza guma, z czasem się starzeją, a ich właściwości ulegają stopniowemu pogorszeniu.