Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka pokrywy zaworów » JN105 payen (federal mogul)

Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów JN105 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

JN105 Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen JN105
Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów JN105
JN105
payen JN105 Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów
Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów JN105 payen
Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów JN105 payen

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JN105

Materiał spajający 

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów JN105 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka pokrywy zaworów pasuje do: FORD ESCORT III, ESCORT III EXPRESS, ESCORT IV, ESCORT IV EXPRESS, ESCORT V, ESCORT V EXPRESS, ESCORT VI, ESCORT VI/KOMBI, FIESTA I 0.9-1.3 05.76-11.08
numery OEM:
FORD      1000438
FORD      1000439
FORD      6035115
FORD      77BM6561CA
FORD      77BM6584BA
FORD      77BM6584CA
FORD      96BM6584A4A

Zastosowanie Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów JN105 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pokrywy głowicy


Jeśli uszczelka pokrywy zaworów, która uległa zużyciu nie zostanie w porę wymieniona na nową, może doprowadzić to do zaburzenia procesu spalania, szybszego zużycia komponentów lub nieprawidłowej pracy jednostki napędowej. Wszystko to jest efektem obniżania się poziomu oleju. Warto więc dmuchać na zimne i posiadać zapasową uszczelkę przeznaczoną do samochodu, jakim się poruszamy. Pamiętajmy przy tym, że wymiana uszczelki pokrywy głowicy nie jest sprawą skomplikowaną i drogą, nie zajmuje też wiele czasu.

Uszczelka zabezpiecza miejsce styku mechanizmu sterowania zaworami z pokrywą zaworów. Dzięki szczelnemu połączeniu olej nie wydostaje się na zewnątrz. Uszczelniacze produkuje się najczęściej z gumy, rzadziej z korka. Z tego względu, elementy te wskutek oddziaływania na nie ekstremalnie wysokiej temperatury z czasem ulegają zużyciu.

Obserwuje się wówczas wycieki w górnej części jednostki napędowej. Jeśli silnik "poci się", uszczelkę należy natychmiast wymienić, pamiętając jednocześnie, że po wymianie trzeba skontrolować i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w silniku.

Czynnikiem stojącym za zużyciem uszczelek pokrywy zaworów jest przede wszystkim wysoka temperatura oraz czas. Wszystkie materiały, zwłaszcza guma, z czasem się starzeją, a ich właściwości ulegają stopniowemu pogorszeniu.