Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka pokrywy zaworów Volvo S60 I (384) 2.5 T (2003.01-2010.04) 210km » JP067 payen (federal mogul)
wybrany samochód: 
Volvo S60 I (384) 2.5 T (2003.01-2010.04) 210km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów JP067 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

JP067 Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen JP067

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JP067

Status produktu: Normalny
Materiał spajający

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów JP067 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka pokrywy zaworów pasuje do: ALFA ROMEO 155, 164, 75, 90; ARO 240-244; CHRYSLER VOYAGER II; FORD SCORPIO I; LAND ROVER RANGE ROVER I; ROVER 2000-3500, 800 2.0D-3.1D 01.80-12.06
numery OEM:
ALFA ROMEO      22032145H
ALFA ROMEO      605487420
ALFA ROMEO      60583721
FORD      7370373
FORD      V94DD6584BA
ROVER      LVC10016

Zastosowanie Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów JP067 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pokrywy głowicy


Jeśli uszczelka pokrywy zaworów, która uległa zużyciu nie zostanie w porę wymieniona na nową, może doprowadzić to do zaburzenia procesu spalania, szybszego zużycia komponentów lub nieprawidłowej pracy jednostki napędowej. Wszystko to jest efektem obniżania się poziomu oleju. Warto więc dmuchać na zimne i posiadać zapasową uszczelkę przeznaczoną do samochodu, jakim się poruszamy. Pamiętajmy przy tym, że wymiana uszczelki pokrywy głowicy nie jest sprawą skomplikowaną i drogą, nie zajmuje też wiele czasu.

Uszczelka zabezpiecza miejsce styku mechanizmu sterowania zaworami z pokrywą zaworów. Dzięki szczelnemu połączeniu olej nie wydostaje się na zewnątrz. Uszczelniacze produkuje się najczęściej z gumy, rzadziej z korka. Z tego względu, elementy te wskutek oddziaływania na nie ekstremalnie wysokiej temperatury z czasem ulegają zużyciu.

Obserwuje się wówczas wycieki w górnej części jednostki napędowej. Jeśli silnik "poci się", uszczelkę należy natychmiast wymienić, pamiętając jednocześnie, że po wymianie trzeba skontrolować i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w silniku.

Czynnikiem stojącym za zużyciem uszczelek pokrywy zaworów jest przede wszystkim wysoka temperatura oraz czas. Wszystkie materiały, zwłaszcza guma, z czasem się starzeją, a ich właściwości ulegają stopniowemu pogorszeniu.