Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 7.02700.69.0 pierburg

Pompa paliwa 7.02700.69.0 PIERBURG

7.02700.69.0 Pompa paliwa PIERBURG

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

7.02700.69.0

producent:

PIERBURG

Tryb pracy elektryczny
Średnica [mm] 36,5
Długość całkowita [mm] 171
Natężenie prądu do [A] 8
Ilość połączeń 1
Ciśnienie [bar] 3
Ciśnienie [psi] 43,5
nr EAN 4028977599231

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 7.02700.69.0 PIERBURG

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: FORD ESCORT CLASSIC, ESCORT V, ESCORT VI, FIESTA III, FIESTA IV, FIESTA V, FIESTA VI, FIESTA/HATCHBACK, FIESTA/MINIVAN, KA, PUMA 1.0-2.0CNG 10.85-04.17

Pompa paliwa 7.02700.69.0 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Pompa paliwa 7.02700.69.0 producenta PIERBURG

FORD

1067973, 1073602, 1092700, 1092701, 1093855, 1094664, 1112051, 95VB9H307BF, 96FB9H307AB, 98FP9H307AA, 98FP9H307CA, YS6U9H307DD

numery OEM:
FORD      1 067 973
FORD      1 073 602
FORD      1 092 700
FORD      1 092 701
FORD      1 093 855
FORD      1 094 664
FORD      1 112 051
FORD      95VB 9H307 BF
FORD      96FB 9H307 AB
FORD      98FP 9H307 AA
FORD      98FP 9H307 CA
FORD      YS6U 9H307 DD

Zastosowanie Pompa paliwa 7.02700.69.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa 7.02700.69.0 PIERBURG:

Tomasz, Starogard Gdański
2021-02-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.