Sonda lambda | ogrzewana |
Napięcie [V] | 12 |
Ilość połączeń | 4 |
Długość przewodu [mm] | 500 |
nr EAN | 4028977709791 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 7.05271.02.0 PIERBURG
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
030906262M, 047906265B, 047906265C, 06A906262AT, 06A906262CM, 06A906262CN, 06A906262CT
030906262M, 047906265B, 047906265C, 06A906262AT, 06A906262CM, 06A906262CN, 06A906262CT, 06A906262D, 06A906262F
030906262M, 047906265B, 047906265C, 06A906262AT, 06A906262CM, 06A906262CN, 06A906262CT, 06A906262D, 06A906262F
030906262M, 047906265B, 047906265C, 06A906262AT, 06A906262CM, 06A906262CN, 06A906262CT, 06A906262F
AUDI | 030 906 262 M | |
AUDI | 047 906 265 B | |
AUDI | 047 906 265 C | |
AUDI | 06A 906 262 AT | |
AUDI | 06A 906 262 CM | |
AUDI | 06A 906 262 CN | |
AUDI | 06A 906 262 CT | |
AUDI | 06A 906 262 D | |
AUDI | 06A 906 262 F | |
SEAT | 030 906 262 M | |
SEAT | 047 906 265 B | |
SEAT | 047 906 265 C | |
SEAT | 06A 906 262 AT | |
SEAT | 06A 906 262 CM | |
SEAT | 06A 906 262 CN | |
SEAT | 06A 906 262 CT | |
SEAT | 06A 906 262 D | |
SEAT | 06A 906 262 F | |
SKODA | 030 906 262 M | |
SKODA | 047 906 265 B | |
SKODA | 047 906 265 C | |
SKODA | 06A 906 262 AT | |
SKODA | 06A 906 262 CM | |
SKODA | 06A 906 262 CN | |
SKODA | 06A 906 262 CT | |
SKODA | 06A 906 262 F | |
VOLKSWAGEN | 030 906 262 M | |
VOLKSWAGEN | 047 906 265 B | |
VOLKSWAGEN | 047 906 265 C | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 AT | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 CM | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 CN | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 CT |
Zastosowanie Sonda lambda 7.05271.02.0 PIERBURG w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.