Sonda lambda | ogrzewana | |
Napięcie [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 4 | |
Długość przewodu [mm] | 730 | |
nr EAN | 4028977709807 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 7.05271.03.0 PIERBURG
AUDI | 030 906 265 BS | |
AUDI | 030 906 265 BT | |
AUDI | 032 906 265 E | |
AUDI | 036 906 265 | |
AUDI | 036 906 265 A | |
AUDI | 036 906 265 B | |
AUDI | 036 906 265 E | |
AUDI | 06A 906 265 A | |
AUDI | 06A 906 265 AC | |
AUDI | 06A 906 265 AP | |
AUDI | 06A 906 265 B | |
AUDI | 06A 906 265 F | |
AUDI | 06A 906 265 G | |
AUDI | 06A 906 265 H | |
AUDI | 06A 906 265 P | |
AUDI | 06A 906 265 Q | |
SEAT | 030 906 265 BS | |
SEAT | 030 906 265 BT | |
SEAT | 032 906 265 E | |
SEAT | 036 906 265 | |
SEAT | 036 906 265 A | |
SEAT | 036 906 265 B | |
SEAT | 036 906 265 E | |
SEAT | 06A 906 265 A | |
SEAT | 06A 906 265 AC | |
SEAT | 06A 906 265 AP | |
SEAT | 06A 906 265 B | |
SEAT | 06A 906 265 F | |
SEAT | 06A 906 265 G | |
SEAT | 06A 906 265 H | |
SEAT | 06A 906 265 P | |
SEAT | 06A 906 265 Q | |
SKODA | 030 906 265 BS | |
SKODA | 030 906 265 BT | |
SKODA | 032 906 265 E | |
SKODA | 036 906 265 | |
SKODA | 036 906 265 A | |
SKODA | 036 906 265 B | |
SKODA | 036 906 265 E | |
SKODA | 06A 906 265 A | |
SKODA | 06A 906 265 AC | |
SKODA | 06A 906 265 AP | |
SKODA | 06A 906 265 B | |
SKODA | 06A 906 265 F | |
SKODA | 06A 906 265 G | |
SKODA | 06A 906 265 H | |
SKODA | 06A 906 265 P | |
SKODA | 06A 906 265 Q | |
VOLKSWAGEN | 030 906 265 BS | |
VOLKSWAGEN | 030 906 265 BT | |
VOLKSWAGEN | 032 906 265 E | |
VOLKSWAGEN | 036 906 265 | |
VOLKSWAGEN | 036 906 265 A | |
VOLKSWAGEN | 036 906 265 B | |
VOLKSWAGEN | 036 906 265 E | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 265 A | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 265 AC | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 265 AP | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 265 B | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 265 F | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 265 G | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 265 H | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 265 P | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 265 Q |
Zastosowanie Sonda lambda 7.05271.03.0 PIERBURG w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.