Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 7.21440.51.0 pierburg

Pompa paliwa 7.21440.51.0 PIERBURG

7.21440.51.0 Pompa paliwa PIERBURG
pierburg 7.21440.51.0
 

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

7.21440.51.0

producent:

PIERBURG

Tryb pracy elektryczny
Średnica [mm] 38
Długość całkowita [mm] 133,5
Średnica 1 [mm] 8
Średnica 2 [mm] 8
Natężenie prądu do [A] 2
Ilość połączeń 2
Ciśnienie [bar] od 0,27
Ciśnienie [bar] do 0,38
Do ciśnienia [psi] 5,51
Napięcie [V] 12
Od ciśnienia [psi] 3,19
Techniczny numer informacyjny SI 1761-21
nr EAN 4028977325250

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 7.21440.51.0 PIERBURG

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: MERCEDES 123 (C123), 123 T-MODEL (S123), 123 (W123), 124 T-MODEL (S124), 124 (W124), 190 (W201), /8 (W114), /8 (W115), G (W460) 0.4-4.6 08.59-04.12
numery OEM:
ALFA ROMEO      FUEL PUMP UNIVERSAL
AUDI      FUEL PUMP UNIVERSAL
BEDFORD      FUEL PUMP UNIVERSAL
BMW      FUEL PUMP UNIVERSAL
CITROËN      FUEL PUMP UNIVERSAL
DAF      FUEL PUMP UNIVERSAL
DAIHATSU      FUEL PUMP UNIVERSAL
FIAT      FUEL PUMP UNIVERSAL
FORD      FUEL PUMP UNIVERSAL
HONDA      FUEL PUMP UNIVERSAL
INNOCENTI      FUEL PUMP UNIVERSAL
LADA      FUEL PUMP UNIVERSAL
LANCIA      FUEL PUMP UNIVERSAL
MAZDA      0453-13-350
MAZDA      1943-13-350A
MAZDA      8072-13-350B
MAZDA      8116-13-350A
MAZDA      8118-13-350A
MAZDA      8173-13-350
MAZDA      8174-13-350
MAZDA      8788-13-350
MAZDA      FUEL PUMP UNIVERSAL
MERCEDES-BENZ      002 091 00 01
MERCEDES-BENZ      002 091 84 01
MERCEDES-BENZ      A 002 091 00 01
MERCEDES-BENZ      A 002 091 84 01
MERCEDES-BENZ      FUEL PUMP UNIVERSAL
MITSUBISHI      FUEL PUMP UNIVERSAL
OPEL      FUEL PUMP UNIVERSAL
PEUGEOT      FUEL PUMP UNIVERSAL
PORSCHE      FUEL PUMP UNIVERSAL
RENAULT      FUEL PUMP UNIVERSAL
ROVER      FUEL PUMP UNIVERSAL
SAAB      FUEL PUMP UNIVERSAL
SEAT      FUEL PUMP UNIVERSAL
SKODA      FUEL PUMP UNIVERSAL
SUZUKI      FUEL PUMP UNIVERSAL
TALBOT      FUEL PUMP UNIVERSAL
VAUXHALL      FUEL PUMP UNIVERSAL
VOLVO      FUEL PUMP UNIVERSAL
VOLKSWAGEN      060 906 089
VOLKSWAGEN      FUEL PUMP UNIVERSAL
ZASTAVA      FUEL PUMP UNIVERSAL
HYUNDAI      FUEL PUMP UNIVERSAL
TRABANT      FUEL PUMP UNIVERSAL
MASERATI      FUEL PUMP UNIVERSAL
AUTOBIANCHI      FUEL PUMP UNIVERSAL
zamienniki:
7.20036.00.0
brak
PIERBURG
7.20197.00.0
brak
PIERBURG
7.20788.01.0
brak
PIERBURG
7.20788.02.0
brak
PIERBURG
7.20788.51.0
brak
PIERBURG
7.20788.52.0
brak
PIERBURG

Zastosowanie Pompa paliwa 7.21440.51.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa 7.21440.51.0 PIERBURG:

2021-02-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 7.21440.51.0zobacz instrukcję montażu 7.21440.51.0zobacz instrukcję montażu 7.21440.51.0zobacz instrukcję montażu 7.21440.51.0

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.