Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 66.0545 lauber

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0545 LAUBER

66.0545 Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem LAUBER
669.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

66.0545

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Gwint wewnętrzny [mm]M14 x 2mm MALE
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN5901321058884
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0545 LAUBER

Koszt kaucji: 369.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny pasuje do: FORD ESCORT CLASSIC, ESCORT V, ESCORT V EXPRESS, ESCORT VI, ESCORT VI/KOMBI, ORION II, ORION III, SIERRA II 1.3-2.8 02.86-06.01
numery OEM:
FORD      1108415
FORD      6697506
FORD      95AB3A500GA
FORD USA      1039275
FORD USA      1042438
FORD USA      11 084 15
FORD USA      16 614 78
FORD USA      6 697 506
FORD USA      7028626
FORD USA      7243570
FORD USA      73 957 51
FORD USA      95AB-3A500-GA
FORD USA      97AG 3A500 CA
FORD USA      97AG-3A500-CB
GREAT WALL      FO9001
GREAT WALL      FO9002
GREAT WALL      FO9019
zamienniki:
51859
brak
SPIDAN
26G20135
brak
CARDONE
11-0140
brak
ELSTOCK
11-0643
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0545 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.