Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator, QH Lip 177020 QUINTON
MERCEDES-BENZ | 124 320 0031 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 0131 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 0231 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 0331 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 0431 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 0531 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 0631 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 0713 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 0831 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 0931 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 1031 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 1131 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 1731 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 1931 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 2031 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 2131 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 2331 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 2613 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 3113 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 4813 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 5013 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 5513 | |
MERCEDES-BENZ | 124 326 0600 | |
MERCEDES-BENZ | 124 326 0700 | |
MERCEDES-BENZ | 124 326 0900 | |
MERCEDES-BENZ | 124 326 1000 | |
MERCEDES-BENZ | 124 326 1100 | |
MERCEDES-BENZ | 124 326 1400 | |
MERCEDES-BENZ | 124 326 1500 | |
MERCEDES-BENZ | 124 326 1600 | |
MERCEDES-BENZ | 124 326 2000 | |
MERCEDES-BENZ | 124 326 2100 | |
MERCEDES-BENZ | 124 326 2200 | |
MERCEDES-BENZ | 124 326 2400 | |
MERCEDES-BENZ | 124 326 2700 | |
MERCEDES-BENZ | 124 326 2800 | |
MERCEDES-BENZ | 201 320 0731 | |
MERCEDES-BENZ | 201 320 1231 | |
MERCEDES-BENZ | 201 326 1400 | |
MERCEDES-BENZ | 201 326 1900 |
Zastosowanie Amortyzator, QH Lip 177020 QUINTON w samochodach:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.