Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator, QH Lip 178764 QUINTON
TOYOTA | 48510 09A04 | |
TOYOTA | 48510 09A06 | |
TOYOTA | 48510 09A07 | |
TOYOTA | 48510 09A20 | |
TOYOTA | 48510 0D080 | |
TOYOTA | 48510 0D100 | |
TOYOTA | 48510 0D150 | |
TOYOTA | 48510 0D160 | |
TOYOTA | 48510 52030 | |
TOYOTA | 48510 52031 | |
TOYOTA | 48510 52032 | |
TOYOTA | 48510 52033 | |
TOYOTA | 48510 52034 | |
TOYOTA | 48510 52040 | |
TOYOTA | 48510 52041 | |
TOYOTA | 48510 52042 | |
TOYOTA | 48510 52043 | |
TOYOTA | 48510 52044 | |
TOYOTA | 48510 52050 | |
TOYOTA | 48510 52060 | |
TOYOTA | 48510 52180 | |
TOYOTA | 48510 52210 | |
TOYOTA | 48510 52220 | |
TOYOTA | 48510 52360 | |
TOYOTA | 48510 52361 | |
TOYOTA | 48510 52362 | |
TOYOTA | 48510 52400 | |
TOYOTA | 48510 52401 | |
TOYOTA | 48510 59145 | |
TOYOTA | 48510 59146 | |
TOYOTA | 48510 59147 | |
TOYOTA | 48510 59148 | |
TOYOTA | 48510 59149 | |
TOYOTA | 48510 59155 | |
TOYOTA | 48510 59156 | |
TOYOTA | 48510 59157 | |
TOYOTA | 48510 59158 | |
TOYOTA | 48510 59159 | |
TOYOTA | 48510 59165 | |
TOYOTA | 48510 59175 | |
TOYOTA | 48510 59265 | |
TOYOTA | 48510 59275 | |
TOYOTA | 48510 59285 | |
TOYOTA | 48510 59375 | |
TOYOTA | 48510 59376 | |
TOYOTA | 48510 59377 | |
TOYOTA | 48510 59455 | |
TOYOTA | 48510 59456 |
Zastosowanie Amortyzator, QH Lip 178764 QUINTON w samochodach:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020