Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro (2014.11-???) 310km » BC2294 quinton
wybrany samochód: 
Audi Tt (fv3, Fvp) 2.0 Tts Quattro (2014.11-???) 310km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgno, hamulec postojowy BC2294 QUINTON

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

BC2294

producent:

QUINTON

Długość 1/Długość 2 [mm]:1195/415

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgno, hamulec postojowy BC2294 QUINTON

numery OEM:
VOLKSWAGEN      811609721A
VOLKSWAGEN      811609721B
VOLKSWAGEN      811609721C
VOLKSWAGEN      811609721H
VOLKSWAGEN      811609721J
AUDI      811609721B
AUDI      811609721H
AUDI      811 609 721B
AUDI      811 609 721H
VOLKSWAGEN      811 609 721 A
VOLKSWAGEN      811 609 721 B
VOLKSWAGEN      811 609 721 C
VOLKSWAGEN      811 609 721 H
VOLKSWAGEN      811 609 721 J

Zastosowanie Cięgno, hamulec postojowy BC2294 QUINTON w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.