Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Iveco DAILY III Platforma / podwozie 35 C 10 V , 35 S 10 V (AMJA14A1, AMJA64A1, AMJA65A1,... (2002.09-2006.04) 95km » BC2455 quinton
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iii Platforma / Podwozie 35 C 10 V , 35 S 10 V (amja14a1, Amja64a1, Amja65a1,... (2002.09-2006.04) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgno, hamulec postojowy BC2455 QUINTON

BC2455 Cięgno, hamulec postojowy QUINTON

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

BC2455

producent:

QUINTON

Długość [mm]:1722

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgno, hamulec postojowy BC2455 QUINTON

numery OEM:
VOLKSWAGEN      8A0609721AF
VOLKSWAGEN      8A0609721J
VOLKSWAGEN      8A0609721T
AUDI      8A0609721T
AUDI      8A0 609 721T
VOLKSWAGEN      8A0 609 721 AF
VOLKSWAGEN      8A0 609 721 J
VOLKSWAGEN      8A0 609 721 T

Zastosowanie Cięgno, hamulec postojowy BC2455 QUINTON w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.