Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Lada 110 (2110) 2.0 i (21106) (1996.08-2000.07) 150km » BFH1006 quinton
wybrany samochód: 
Lada 110 (2110) 2.0 I (21106) (1996.08-2000.07) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny BFH1006 QUINTON

BFH1006 Przewód hamulcowy elastyczny QUINTON

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

BFH1006

producent:

QUINTON

Długość całkowita [mm]:357
Długość [mm]:334
Gwint wewnętrzny [mm]:M10x1SF
Długość gwintu 1 [mm]:10
Gwint zewnętrzny [mm]:M10X1MM
Długość gwintu 2 [mm]:13

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny BFH1006 QUINTON

numery OEM:
VOLVO      35468131
VOLKSWAGEN      433611707
VOLKSWAGEN      443411707
AUDI      433611707
AUDI      443411707
AUDI      433 611 707
AUDI      443 411 707
VOLVO      35 468 131
VOLKSWAGEN      433 611 707
VOLKSWAGEN      443 411 707

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny BFH1006 QUINTON w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.