Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » BFH1033 quinton

Przewód hamulcowy elastyczny BFH1033 QUINTON

BFH1033 Przewód hamulcowy elastyczny QUINTON

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

BFH1033

producent:

QUINTON

Długość całkowita [mm]:187
Długość [mm]:164
Gwint wewnętrzny [mm]:M10x1SF
Długość gwintu 1 [mm]:10
Gwint zewnętrzny [mm]:M10X1MM
Długość gwintu 2 [mm]:13

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny BFH1033 QUINTON

numery OEM:
SEAT      481611775
SEAT      481611775A
SEAT      893611775A
VOLKSWAGEN      481611775
VOLKSWAGEN      481611775A
VOLKSWAGEN      893611775A
AUDI      481611775
AUDI      481 611 775
SEAT      481 611 775
SEAT      481 611 775A
SEAT      893 611 775A
VOLKSWAGEN      481 611 775
VOLKSWAGEN      481 611 775A
VOLKSWAGEN      893 611 775A

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny BFH1033 QUINTON w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.