Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » BFH4435 quinton

Przewód hamulcowy elastyczny BFH4435 QUINTON

BFH4435 Przewód hamulcowy elastyczny QUINTON
 

    Ocena:
numer części:

BFH4435

producent:

QUINTON

Długość całkowita [mm]:230
Długość [mm]:197
Gwint wewnętrzny 1 [mm]:M10x1SF
Długość gwintu 1 [mm]:16,5
Gwint wewnętrzny 2 [mm]:M10x1SF
Długość gwintu 2 [mm]:16,5

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny BFH4435 QUINTON

numery OEM:
VAUXHALL      90235999
VAUXHALL      90445758
CHEVROLET      90235999
DAEWOO      562346
OPEL      562094
OPEL      562346
OPEL      90445758
SAAB      90445758
OPEL      5 62 094
OPEL      5 62 346
OPEL      90 445 758
SAAB      90 445 758
VAUXHALL      90 235 999
VAUXHALL      90 445 758

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny BFH4435 QUINTON w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.