Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » BFH4536 quinton

Przewód hamulcowy elastyczny BFH4536 QUINTON

BFH4536 Przewód hamulcowy elastyczny QUINTON

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

BFH4536

producent:

QUINTON

Długość całkowita [mm]:435
Długość [mm]:425
Gwint wewnętrzny [mm]:M10x1DF
Długość gwintu 1 [mm]:10
Rodzaj połączenia:Banjo
średnica złączki hydraulicznej [mm]:10

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny BFH4536 QUINTON

numery OEM:
VAUXHALL      91142432
VAUXHALL      94403322
ISUZU      8944033223
OPEL      91142432
OPEL      94403322
ISUZU      8.94403.322.3
OPEL      91 142 432
OPEL      94 403 322
VAUXHALL      91 142 432
VAUXHALL      94 403 322

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny BFH4536 QUINTON w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.